Woody Bal_yanak ben bex stogu yapmıştım. Boyut olarak sorun olmadı ama külot beze geçtiğim için elimde kaldı bezler🙄
Yasemin_06 Bal_yanak beninki de 18 aylik cnm molfix ve prima karisik kullanoyorum ikisinide 5 numara kullaniyorum 4 numara seni baya goturur 😇
Dstan Valla ben de aylık alıyorum, 270 li 280 li sleepy ama büyük numaralardan da alıp stok yapma niyetindeyim 4 aylığız 4 numara kullanıyoruz, gün günden pahalı geliyor gerçekten çok zor..
otose_san Bal_yanak kesinlikle, ıslak mendil neyse de bezde beden sıkıntısı olabiliyor ya da bi anda pişik yapabiliyor.