Aselsmommmmmmm adet dönemlerinde hassasiyet oluyor sadece bi de üstüne yattığımda onun dışında ağrı yok. Ama ben varlıklarına çok alıştım kopamıyorum ondan olabilir 😄 doktor alalım artık çok büyümüş ama tekrarlayabilir garantisini veremem dedi bana bende yok sağol hocam biz böyle iyiyiz dedim o derece 😄