Bir kaç gün önce göğsümde bir kitle veya kist gibi bişey hissettim nasıl anlatılır bilmiyorum yumru gibi ama tabi sonra hemen genel cerrahiden randevu aldım gittim ultrason günü verdi doktor yarın ultrason çekilecek o kadar korkuyorum ki kötü biseydir diye zaten ailemde teyzem göğüs kanseri dedem kan kanserinden vefat etti😞 sizlerden dua bekliyorum Allah’ım beni evladıma bağışlasın 😔 kötü düşünmeden duramıyorum göğüsümün içinde elleyince hareket ediyor ağrıyor banyoya girince ovdum masaj yaptım biraz hafifledi gibi oldu elleyince yine ağrıyor 😔 kızımı da emzirmeyi 1 yaşında bıraktım 😔 şuan 28 aylık emzirmiyorum da süt düğümlenmesi felan dedi bazıları ama tabi gönlüm rahat değil sonucu görene kadar 😔