Aselsmommmmmmm geçmiş olsun.benim 2012 den beri fibroadenom kist teşhisim var. İki tane sağ göğüs ve 2-3 cm arası.o zaman üniversite öğrencisiydim. Biyopsi yapılıp parça gönderilmişti patolojiye. Öyle belli oldu fibroadenom olduğu.sadece ultrason ile mi bakıldı.