Balliko şimdi normal diyen arkadaşlar var da seninki bir iki kere yapmış. Demek ki üşümüştür yani. Yeşillik yemek vs de etkisi olmaz iyice araştırılmalı zor. Ki üşütür bebektir de. Benimki sabah uyanınca camı açarım o sert soğuğu alır yelek de giydirmem öyle alıştı. İlk zamanlar tabi kakasından burun akıntısından belliydi ama alışınca kalmadı. Hatta bugün eşim kucağına aldı ben arkalarından gidiyordum. Teyzeler durdurdu eşimi izliyorum bende üşütür üşütür diyorlardı 😂😂😜