busrasahin45 Balliko benim kızım da o aylarda yeşil yapıyordu çok korktum bende yediğini alttan çıkarıyordu yeşil kaka olarak yediği dediğim de anne Sütü doktora götürdük kaka tahlili yapıldı
Suziayik Balliko en son doktora gittim bi sürü şey saydı bana korkuttu beni ya kimisi diyo sindiremedigi içindir kimisi diyo normaldir hiç bisey anlamadim
[silindi] Nasip Bnim ikizlerim sürekli yeşil yapmaya basladi 4.5 aylık olduk norml deilmi acaba 🤔 koku fln yok ama ben yeşillik flnda çok yiyorum bilemedim şimdi
Balliko [silindi] genelde normal diyor anneler ama hatta az önce bi anne benim bebeğim hep öyle yapıyor dedi bence bi sıkıntıları olsa daha farklı belli ederlerdi
Nasip [silindi] benm kıızm 5,5 aylık. Dünden beri yeşil yapıyor sanrm yediğim ıspanaktan kaynaklı sizinde eminim yeşilliklerle alakalı
busrasahin45 Balliko hafif lökasit çıktı içinizde şüphe olmasın üşütme vs bunlara bağlamayın tedbir kuldan tevekkül Allahtan demişler üşütmeden bile olsa sen gene de bi göster doktora
[silindi] Balliko vala bende senin hesap boyna bakıp araştırıyorum da hatta istagramda doktor dinledim bı kaç tane hepsi normal diyolardı kırmızı ve kanlı olmadığı sürece normalmiş galiba ama iste insan endişe ediyor
Balliko busrasahin45 takip edeyim eğer bi daha olursa götüreyim olması sizinkinde başka belirti var mıydı
Aysess Balliko benim oğlumda 4 buçuk aylık iki hafta önce 2 defa yeşil kaka yaptı.üşütmüştü hafif grip atlattı ağrılarıda biraz oldu sonra iğleşti soğuk almış olabilir.
Balliko Aysess ay grip felan olursa eşim fena kafama kakar inşallah olmaz Allah hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat versin
Balliko [silindi] aynen ya anneliğin doğası sanırım bu haller hele ki panikse insan , ben normalde bu kadar panik biri değildim bebekten sonra oldu ne olduysa
Aysess Balliko amin canım allah hepimizin evladına sağlık sıhhat hersin hep iyi olsun yavrularımız 🤲🤲
Beyzatemel Balliko üşütmüştür korkmayın benim oğlumda da aynısı oldu doktora götürdüm enterogermina ve vitamin verdi geçti
DaisyMom Balliko yaklasik 3 haftadir yesil kaka yapiyor kizim.Hafif sulu şekilde.Bir problem yok.2 ay 15 gunluguz
Balliko DaisyMom inşallahda olmaz rabbim evlatlarımıza sağlık versin , bizimki son zamanlarda meme reddi de yapmaya başlamıştı onu aşmaya çalışıyorum şimdi