Egemen26 Bende tam pandemiden önce doğum iznine ayrildım müdürken, tekrar başlayacağım personel olarak ama gercekten aklıma geldikçe kan beynime sıçrıyor ee girmekte zorundasın artık tek kişinin çalışması olmuyor ileriye dönük hayallerin varsa eğerki gercekten zor. Rabbim şu zamanda bir market çalısanlarının, birde sağlıkçiların yardımcısı olsun 🙏