Mugeela44 yani sevineyimmi uzuleyimmi bilemedim bende bu yasaga cumadan baslar ewi temizlerim esim cocuga bakar iyi yonu bu kotu yonu cuma gunu esim izinli olurdu benimde islerim vardi gitmem gereken gidemicem ona sinir oldum bi yandan valla off yaa bitsede kurtulsakk 😤😤