SeverusSnape Gercektende öyle. Hastalıklı gibi eşim eve giriyor maskeyi çikarmadan banyoya giriyor, insan gibi kapiyı açtıgında hoşgeldin deyip öpmeyi bile özler mi insan? Ben eski normalimizi çok özledim. 6 ay önce dogum yaptım, bende isterdim çocuğumu alayım gezeyim ama olmuyor ne yapalım Rabbim sağlık, sıhat versin birde akıl fikir çünkü bende artık kalmadı. Bakın ben işe gireceğim bayram sonrası, hemde markete. Ben çocuğumu bile hiç bugüne kadar dışarı çıkaramamışkem hastane dısında bir aptalın sırf evde cipsi, kolasi, zart zurtu bitti diye hasta olacağımı düsünüyorum çok koyuyor.