Mugeela44 Bizde gecen cocugun bezi bitti diye markete gittik, marketin yanı park insan kayniyor. Resmen rezillik ya, bu insanların beyni yok galiba durun evinizde oturup ağlayasim geliyor bu kadar cahil insan oluşuna. Birak gitmesin çocugun parka, 3 gün kapat her yeri açlıktan ölmez kimse bence