Adababy Valla ne yaparsa yapsinlar artik zaten burnumuzu pencereden cikaramaz olduk. Bizim apartman virus kayniyor apartmana cop atmaya bile cikmadim korkumdan herkes corona, azaltmak icin ne gerekiyorsa yapilmali artik. Zaten ekonomi batti, herkes zararda bi acil bi kapan esnaf dahil herkesi yordular. Onceden karsi cikiyordum ama zaten gittigimiz yol yol degil, virusu gercekten bitirmek istiyorlarsa alinacak onlemler belli..