Muzeyyen61_ Mom0768 okadar haklısınki kimse dikkat etmiyo bir arkadaşım pozitif çıkmış eşi de ankara test yapcaktı pozitif çıkar hes kodumda belli olur otobüse binip izmite gelemem diye yaptırmamış. Şimdi bu kadın pozitifse otobüse binecek o insanların vebali ne olcak düşüncesiz ve böyle insan da çok bitmiyo o yüzden bu zıkkkmda. ben doğum yaptım annem babam gelmedi istanbuldan arabaları yok otobüsle gelmek zorundalar insanlar hep hasta ya sana da getirirsek diye gelmiyolar bebeği kamerada büyüttük diyo adamcağız. Herkez duyarkı olsaydı bence daha iyi durumda olurduk tek başımıza anca kendimizi koruyoruz sadece rabbim duyarlı insan sayısını çoğaltsın tez zamanda
Mom0768 Muzeyyen61_ inanınki bizde öyleyiz hep görüntülü konuşuyoruz biz evlat değilmiyiz özlemiyoruz onlar anne baba değilmi torunlarına hasretler ama gel gör ki daha güzel günler için kurallara uymak şart bu illeti hafife alan insan kitlelerinden gerçekten büyük rahatsızlık duyuyorum heleki cümleye bu Amerikanın oyunu bize çip takacaklar diyenin ağzına iki tane çakasım geliyor ciddiyetsiz insanlar. bunları alıp yoğun bakım servisine atıp 1 hafta orada unutacaksın baksın bakalım çipli hasta varmı hey Allahım ya.
ELIZAECE Miniminnak22 ölecegi varsa ölücek ama bugün ama.yarin…. aci ama gercek. Bu bir.sene boyunca bagişikligimizi kuvetlendirmemiz.gerekiyordu… iyi olan.kazancak.durumu.var.malesef… amaci ve planlanmiş bir virüs
F-Betul Adababy Tam kapanma belki sadece bayramda olur onun dışında maddi anlamda ülkeyi çok zorlar diye düşünüyorum.
F-Betul Mom0768 Kesinlikle çocuğunu düşünen misafircilik oynamaz bence vakaların artmasının nedeninin % 80 bu tarz dikkatsizlikler ki açıklama da yapıldı en çok ev ziyaretlerinden yayılıyor diye. 🤷🏻♀️
Adababy F-Betul canım dışarda gördüğüm kadarıyla ( markete gidiyorum ) genellikle suriyeliler çok yapıyo bunu işlek bi yerde oturuyorum hafta sonu markete gittim mama almaya hiç türk yoktu hepsi grup halinde suriyeli
Mom0768 F-Betul ve bu çalışma izin kağıtlarıda iyi niyetle kullanılmıyor ve önüne gelen herkes bir işletmeden basitçe alabiliyor, misal misafirliğe gidecek izin kağıdı yanında polis çevirirse işten dönüyorum yada işe gidiyorum diyebiliyor halbuki öyle bir durum söz konusu değil elindeki kağıtla her istediğini istediği saatte yapabiliyor denetimlerin daha ciddiyetli ve özenli daha araştırmacı ve şüpheci bakış açısıyla yapılması lazım
Mirac_21032019 Adababy tam kapanma yapamaz devlet heleki bayramda asla yapamaz ekonomisi zaten bitik turizm sezonunu acmayi dusunuyolar ki para gelsin.Bu virus her ulkede biter bi tek bizde bitmez malesef.Boyle disiplinsiz bi ulkede daha cok kapaniriz biz
Adababy Mirac_21032019 en başta paraları oraya buraya yardım yapmaktan bitiyor ilk önce başka ülkenin sağlıyı sonra biz
GoGirl Adababy tam kapasa ne olur 7 den sonra yasak diyor iftara gidiyorlar boyle cahiller yine gider.annesini babasini gormeyecek degil ya viruste bulasir hastaneye duserlerse kader kismet derler.yeni duzene alisicaklarmis 60 bin vakada.
Adababy GoGirl bizim devletimiz zaten bakamıyo bari millet olarak biz önlem alalım demiyoruz ne yazık ki
Hum34 1,5 senedir eşimin cafesi kapalı. Olan hep bize oluyor. Biz kapalı olunca vakalar mı düştü sanki ? Ama devletin bakacak gücü asla yok. O yüzden bence tam kapanma sadece bayramda olur. E zaten millette önceden kaçar gider yine köyüne , tatiline :)
Adababy Karauzumum kaç bayramdır ailelerden uzak geçiyo ben evlendim virüs çıktı doğru düzgün gidip gelemedik artık 1 ay kapanmada olsa kapanalım yeter ki bitsin artık çok sıkıldık
Adababy EgeveAlyaninannesi artık 1 ay tam kapanma olsada bitse virüs çok sıktı gerçektn bıktım evde durmaktan ya bebişim 3 aylık oldu gün yüzü göremedi
bitanem123 Adababy valla bende inanamıyorum yalandan başka birşey değil bu 2hafta kısmı kapanmanın arkasından düştü yok şöle böle dicekler sırf tatil için sonra kış gelince hop tavan yaptı gecen sene aynı şeyi yaptılar sonucta
EgeveAlyaninannesi Adababy benimki 19 aylik valla yavrum disariyi gosterip gosterip agliyor allahim insallah biter gider ama insanlar anlamiyor ki 😏
F-Betul Adababy Benim yaşadığım yerde insanların % 95 i böyle, denetimler de yok maalesef 🤷🏻♀️ Nasıl çıkacağız bu işin içinden bilmiyorum.💐
Ecreee Adababy bende hafta sonu biseyler almak için markete gittim,bizim insanimiz sokaklarda geziyor,3markete girip çıktım ,milletimiz marketleri esir almış gibiydiler.