Adababy gidişata bağlı demişti açıklamasında cumhurbaşkanımız, eğer ki 2 haftalık kısmen kapanma tablosunda rakamlar oranı korumaya devam ederse daha sert kurallar koyacağını söylemişti olmalıda bence insanlar bunu hak ediyorlar burada bayanın biri evine iftar yemeğine kayınvalidesini ve kaynını davet etmiş kaynı ateşliymiş ertesi gün testi pozitif çıkmışta post sahibi niye bu şekilde evime geldi çocuğum var benim diye sitem ediyor.. Çağırmasaydı şimdi bunun tasasına da düşmezdi. çocuğunu düşünen bir anneysen zaten kurallara uyarsın misafir kabul etmez, misafirliğe gitmezsin. Bişey dediğiniz anda suçlu ilan ediliyorsunuz neymiş sadece kendi aileleriyle görüşüyorlarmş ailelerimizin koronaya yakalanmama gibi bir potansiyellerimi var anlamıyorum bu insanları bu şekilde devam ettikleri müddetçede anlayamayacağım..