Mom0768 üst komşumun geleni gideni bitmiyor biliyomusun apartmanda sadece onların sesi var evde kaç kişi yaşıyo belli değil hele cuma akşamında pazartesi gününe kadar o kapılar kaç kere açılır kapanır günde 7-8 kez birileri iner çıkar. 6 katlı ap. Oturuyorum 3 katı boş gerisi alt katımda ben varız bizden beya alt katta kimse dışarı çıkmaz sadcee eşim işe gider gelir eğer korona olursam onlar yüzündendir kimse görmiyomu bu gelip gideni