Nebihe bebeğim aşırı gazlıydı 3.ayında doktora gittiğimde sadece 400 gr almıştı. Yemek yemek mümkün değildi ki☹️ Doktor aç kalmış dedi ya ben doktordan çıktığım gibi ağlamaya başlamıştım o gün akşama kadar ağladım. Sonra da kızdım kendime iyice sütümü azaltacaktım. Bi dönem mama kullandım. Çok iyi anlıyorum seni ama bebişin sağlığı yerinde olsun da olsun, mama anne sütü devam edersin sıkma canını.☺️❤️