Nebihe çok geçmiş olsun rota virüs için aşı yaptırmış mıydınız? Ben 7 mayısta yaptıracağım , yaptırıp mı oldunuz acaba? Ben doğduğundan beri aptamil ve anne sütü devam ediyorum bebeğim için. Gelişimi çok iyi üzülmeyin bu sebeple. Önemli olan bebeğimizin karnının aç kalmaması bence. Anne sütü + mama gayet uygun 😊 bir de şeyi merak ettim benim kızım 2,5 aylık 6 kg maşallah 🙏🏻5 aylık nasıl 6,5 olmalı demiş anlayamadım az değil mi yine de 🤷🏻♀️