Ozcskrl birincisi kesin olur diye bişey yok zaten obezite ihtimali var dedim ikincisi ben sadece 1 ay emzirebildim bebeklerimi onun dışında hep mama içtiler şu anda yatmadan pirinç unu içiyolar belki de bu yüzden sütü olan annenin mama vs vermesini istememişimdir bilip bilmeden ahkam kesip duyar kasmayın