Nebihe Bu doktorlara ciddi anlamda anlam veremiyorum. Yanlış anlamayın asla kıyas değil, benimkide 5 aylikken 6630du az dediler, bir aydır kendimi yiyorum ne yedirsem, ne yapsam diye birde zayıf doğmuştu zaten kendimi suçlayip duruyorum. Bende başlayacağım mamaya ama zorunluluktan malesef işe başlayacağım sutüm pompayla gelmiyor, az mama verin her dakika memenize teklif edin bence. Hemen toparlar zaten evladınız hareketli zamanları şimdi o yüzden almamıştır, lütfen sıkılmayın.🙏