Nebihe Üzülme canım benim, aşırı az değil kilosu, inşallah zamanla daha da iyi olur. Hiç kendini suçlamaya falan kalkma, bebeğini en güzel şekilde beslemişsin, beslemeye de devam edersin, ha anne sütü ha mama, ne farkeder. Önemli olan sağlıklı olsun, yüzü gülsün civcivin 💕