Merve_kozz oğlum sürekli ağlıyor şiddetli gazi olan bir bebek. Eşim de eve gec geliyor.. artık psikolojim bozuldu. Çünkü oğlum ağlayınca katılıyor nefesi gidiyor. Ben o anlarda çok kötü oluyorum 😢 birde ise başladım malesef çocuğu bırakıp almak zor olacağı için burda olucaz biraz büyüyene kadar