Merve_kozz aynisi bendede oldu, cok normal birsey, Zamanla alisiyorsun herseyine, hani derler ya Anneler hisseder herseyi gercekdende öyle .. Cocugunun ne istedigini anliyorsun.. gececek bu günler hic merak etme.. Allah yardimcin olsun umudunu kaybetme. Her Yavru icin kendi Annesinden daha iyi Anne yokdur sakin unutma !!