Merve_kozz ah tatlı güzel anne 💕🌸 40 İn çıktığında bu durum kaygısı bir süre daha devam edebilir idda edemem kesin geçer diye ama bebişin sana senden daha iyi ve güzel güçlü bir anne olmadığını 2.ayında hissettirecek zaten gülücükler saçacak kokunu aldığında krizlik ağlamaları dinecek ve ozaman içini saran annelik duygusu herşeye değer dedirtecek yorgun halin dağınıklığın evin adım atılmayacak halde olması hepsi geçici sakın bunlar için bebeğinden zaman çalma zaman su gibi çünkü geriye dönüp baktığında sevginize neleri aştığını düşünmek bile paha biçilmez bir şey iyi olacaksın güzel anne ✌️🤗