Bebekbeliz bende emziriyorum bi taraftan diyet yapmaya çalışıyorum iftarda önce iki hurma 500 ml su sonra çay içiyorum o sıra namaz kılıp bi işle oyalanıyorum 20 dk kadar daha sonra yemeğe geçiyorum diyet yemekleri yapıyorum sonrasında 2,5 3 litre su çay kahve içiyorum hafif avuç içi kadar tuzsuz badem kuru üzüm karışımı yiyorum Leslie yapıyorum bide sahurda da az bişey yiyorum yani oruç tutmak istemiyodum ama hem sütüm yetiyor hem de kazaya bırakmak istemiyorum o yüzden tutuyorum bu şekilde diyet yapmaya çalışıyorum yoksa normal günlerde ben de senin gibi yapıyodum canım ♥️☺️