Emzryrm ve su an 82 kiloyum doğumdan sonra hemen 8 kilo vermiştim ama o kilolar da malesef geri aldm 😬 emzryrm diye ye babm ye ye babam ye bugün bir pantln giyim dedim yuh yani biri mi olmaz ya o kadar canm skldı ki anlatamam eminim bnm gibi vardır aranızda asırı derecede abur cubur yiyorum çikolata olmazsa olmazm hep yiyorum ama ve bu gidişe de bir dur demez isem dahada kötü olacak eminim benim gibi vardır aranızda gelin beraber diyete baslayalm hem saglklı olalım bebegmze daha faydalı sütler olsn hemde fıstık gibi olalım umarm biri baslar benimle 😍