ikizlerinannesi2985 Hirasibel ay yook ben oturmadım türbeye mürbeye, kızımın poposunda oğlumun kafasında var😂
ikizlerinannesi2985 Hant yaa benim de oğlumun var. Saçlar dökülünce çıktı ortaya. 1 aydır belli oluyor. Korktum hastalık mı nedir diye, dün aile hekimine götürdüm, mongol lekesi dedi. Kafada çıktığını hiç bilmiyordum😀
Hant ikizlerinannesi2985 biz de bilmiyorduk 😂 doktoruna götürdüm mongol lekesi dedi hatta ilk defa kafasında fark eden bir anne görüyorum dedi normal de fark edilmiyor kafa da ki dedi 😂 hatta benim annem ayılıp bayıldı tansiyonları yükseldi 😂😂😂😂😂😂
YoldasYilmaz Sezenaksukarademir bi yerde okumuştum dediğiniz gibii olan bebeklerde kabızlık sorunları oluyormuş. Oglumda yok ve hiç kabızlık yasamadi.kizimdavar o leke kızımda kabızlık sorunu yaşadım.hstta üst komsumun oglundada var leke odacok kabızlık yaşıyordu.tesadufmu gercekmi anlamadim
Sezenaksukarademir Mom980 kalıcı olabiliyormuş bizimki öyle herhalde. Ya da 5 yaşına kadar anca geçiyormuş
sarpinko Sezenaksukarademir mogol(mongol) lekesi bizdede var dort yasina kDar gecmemesi normal denmisti.yuzde yuz turk asya soyundan geldiginn kanitiymis bi nevi.googleda ayrintili yaziyor 🥰
Sezenaksukarademir sarpinko Türk Asya soyumu 😱 kocamın babaannesi Azeri göçmeni bizimde tüm soy İzmirli 😂😂
Damlasevgiaknc Bebegimmete sezeryanla oldum benim kızımda da var normal doğumla olduğunu düşünmüyorum açıkçası 😌
ikizlerinannesi2985 Hant 😂😂😂 ay ben de öyleydim🙈ah bu çocuk hastaaaa, bişeyin belirtisi buu diye diye dolandım evde😀😀 sonuç; doğum lekesi😂😂
YoldasYilmaz Sezenaksukarademir demekki okuduğum bilgi doğruymuş çünkü o lekeyi hangi bebekte gördüysem kabızlık oluyordu muhakak
ledeyna06 Sezenaksukarademir Aynen ya canım bende okurken öyle düşündüm oysaki sadece bizde var sanıyordum