Alminazli Ummuscetinkaya yok canim her bebekte olmuyo arkadasimla 1 ay arayla dogum yaptik onun bebeginde yok komsularimin bebekleti var onlarda da yok bende de yokmus bebekken😄
YoldasYilmaz Sezenaksukarademir demekki okuduğum bilgi doğruymuş çünkü o lekeyi hangi bebekte gördüysem kabızlık oluyordu muhakak
75kinalikuzu Sezenaksukarademir her bebekte oluyor nerdeyse biraz büyüyünce geçiyor merak etme benim kizimda da vardi
75kinalikuzu sonsuzmutlulukkk merhabalar benim kızım dada hafif çok derin değil ama az cukur serklaj gamze var dr a sormayı unuttum zarari varmı aslında yoğun bakımda yattı 50 gün dr lar görmüştür herhalde
sonsuzmutlulukkk 75kinalikuzu Bizim genetik olmasına rağmen sorduk sizde sorun mutlaka inşallah sadece bizimkiler gibi bir nisandir
YoldasYilmaz Qwer merak ettim acaba neden oyle oluyor benim kızımda hafif var mesela arkadaşımın oglunda cok kötüydü o leke ve cik çekti kabizliktan