Hirasibel Sezenaksukarademir ahha☺️ hiç bilmiyorum walla ama benim başıma söyle bişey geldi bursada yaşıyorum ulu camiye gittik kayınvalidem gelmşti memleketten ocak ayıydı namaz kıldılar onlar bende caminin içinde demirler wardı oraya oturmuştum gebeyken sonra acaba diyorum 😀😀
Qwer sonsuzmutlulukkk kızım da böyle oldu kimsede yok canın birşey çekti yemediysen ondan dediler kimisi ciğer yediysen ondan dediler halbuki hiç sevmem ciğer 😂 hamile iken canınız birşey çekip yemediguniz oldu mu acaba merak ettim🤭
Sezenaksukarademir ledeyna06 doğum lekesi bizimkinin bacağında var. Bu bildiğin morluk demek ki bir çok kişi de varmış
ledeyna06 Sezenaksukarademir Aynen ya canım bende okurken öyle düşündüm oysaki sadece bizde var sanıyordum
eylulmin Sezenaksukarademir benim kızımda da var. Hem poposu mor hem de sağ kolu bilekten nerdeyse omzuna kadar yeşilimsi. Sırtında da yer yer 1 lira büyüklüğünde yeşillikler var. İlk defa kendi kızımda gördüm böyle lekeleri gören herkes de çok şaşırıyor. Mongol lekesi deniyormuş ve neden olduğu da bilinmiyormuş. Doktorumuz 5-6 yaşına kadar geçer dedi kendiliğinden
Sezenaksukarademir eylulmin aaa o kadar uzun sürüyormuymuş ya. Banada zamanla geçer dediler 2 yaşına geldi çocuk hala mor. İyi bari gözlemlemeye devam edeceğim demek ki
Bebegimmete Sezenaksukarademir normal doğum yaptınız büyük ihtimal normal doğumda oluyormuş doğum lekesi diye geçiyor o morluklar benim bebeğimde de var çocuk doktoru zamanla geçer dedi
Sezenaksukarademir Bebegimmete evet normal doğum yaptım. Ya demek ondan oluyormuş allah allah neler okuyacak bu gözler daha acaba. 😂 birinin teyzesi türbeye karşı oturmuşsun ondan oldu demiş. Diğeri arkası erkek olacak ondan demiş 😂 çok şaşkınım
gizeminmasali Benim kizimdada var popo bolgesinde zamanla gecer dedi doktorumuz.ilerde vucuda yayilip bebegi esmerlesecegini gosterirmis
Sezenaksukarademir gizeminmasali kız oğlum zaten esmer. Eğer oda esmerletecekse zenci olur bu çocuk amanııııın 🧓🏿
Bebegimmete Sezenaksukarademir normal doğumda oluyor o lekeler yalnız Ca zamanla kaybolcak dedi doktorumuz ☺️
Dds35 Sezenaksukarademir Moğol lekesi deniliyor oğlumda sırtına kadar vardı 5-6 yaşından sonra geçti . Ne kadar çoksa o kadar esmer oluyorlar
Balevlat2019 Hirasibel bızımde var dogdugundan berı 16 aylık hamıle oldugumu bılmıyodum konya gezısıne gıtmıstık acaba mı kı ?😊
ikizlerinannesi2985 Hant yaa benim de oğlumun var. Saçlar dökülünce çıktı ortaya. 1 aydır belli oluyor. Korktum hastalık mı nedir diye, dün aile hekimine götürdüm, mongol lekesi dedi. Kafada çıktığını hiç bilmiyordum😀
Damlasevgiaknc Bebegimmete sezeryanla oldum benim kızımda da var normal doğumla olduğunu düşünmüyorum açıkçası 😌