Merhaba benim kızımda bu aralar kusuyor çok üzülüyorum.hergün değil çok şükür ama..kakasını yapmadığında genelde..2 aylık olacağız…kusarken de burnundan da geliyor…fışkırıyor…doktor randevuma 10 gün filan var mutlaka soracağım …benim gibi olan var mı nasıl geçti acaba…bilmiyorum ilk bebeğim….