beyazkelebegim merhaba güzel anne benim bebeğim doğumdan itibaren şakır şakır kusardi. 59 tane ağız bezi aldım ve hepsini sürekli yıkayarak kullandım. Günde 15 kez üst degistirdigim olurdu 😬 usenmeden saydım 😂 en son 6. Ayda tak etti çünkü ek gıdayı da kusuyordu. Doktorumuz tahliller temiz mide böbrek temiz olunca eeee gelişimi de akranlara göre coook önde olunca hiç onemsemedi. Anne sütü alıyorduk tabi onun etkisi. Kolik ve reflü bebek olarak hayatımıza devam ettik. En son ben saç baş yolmaya ve doktor muayenesinde de iki kere şakır şakır kusunca gaviscon infant verdi ve inanılmaz işe yaradı . Günde 15 kez kusan bebek 1-2 ye düşürdü ve bitti 2-3 hafta içinde . Şimdi 20 aylık mantar yerse kusuyor onu tespit ettim o kadar 🌸 darısı basiniza