Didem11 5. Aydan itibaren azaldı şu an 7,5 aylık olduk çok az kusuyor. Üşüttüğü zaman ya da çok yediği zaman kusmaları devam ediyor. Bizde reflü yoktu öyle demişti doktorumuz çünkü kilo alımı gayet iyiydi. İnşallah sizde tez zamanda atlatırsınız. Emzirip 20 dk falan yatırmayın.