Aydanurr123 Umutluluk maalesef canım 😔şikayet ettim ama iş işten geçti ben öyle oldum bi anlamı kalmadı
Nurhayat Gokce1504 tamamen iyileşmesi 1 ay sürdü ama sıfır acı vardı hakiki sarikantaron yağı sayesinde sanada tavsiye ederim
Karanelo Gokce1504 aslında dikişlerin düşmesi iyileşme olmuyor yavrum tamamen iyi olman için bir süre geçmesi lazım zaten oda en az 1 ayı buluyor
Aydanurr123 Gokce1504 evet hemde çok zordu bebeğimle bile doğru düzgün ilgilenemedim 😔ilk doğumum ve ikinci için çok endişeliyim şimdiden
Nurhayat Gokce1504 rica ederim canım ama muhakkak dene dediğim gibi ben dikis acısını hic anlamadım dogumdan sonra hep ayaktaydim kantaronun etkisi büyük kesinlikle sızı dahi olmadı hatta dikisimin düştüğünü de anlamadım doktor kontrolde düştü dedii 😊
Gokce1504 Karanelo evet ya oturama kalkama😂 bebeğe bi de acil kalkmam gerekiyor bazen o an zaten bitiğim🥲
Zeyzeyyyyy Gokce1504 ben anlamadım nasıl düştü nasıl iyileşti 🙄 zaten 3 dikiş vardı bilmiyorum anlıyomu herkes
Sena00 Gokce1504 20 25 gün gibi tam iyileşti diyemem çünkü enfeksiyon kaptı kızım altı aylık olmak üzere sanki yeni dikilmiş gibi hissediyorum 😐😑 bazen acayip sızlıyor
Fundakara Gokce1504 Benim çok dikişim oldu ve ertesi gün hastanede şişme yaptı tenim hassas olduğu için süreç çok uzadı iki ayda tamamen geçmesine rağmen şu an dört aylık ara ara bi sızı giriyor 🤦🏻♀️