vanilyakokusu doktoruma dikiş esnasında sürekli sordum çok mu dikiş kaç tane diye hiç bilgi vermedi bu konuda az dedi sadece. Ben aynada bakarken iç kısımda birşeyler gördüm ve çok uzun süre geçmesi yaklaşık 45 gün kadar. İç dikiş olduğunu öyle anlamıştım. Sürekli Islak olduğu için iyileşmesi daha uzun sürüyormuş zaten.