Maviyesil121212 zumraylc hayır ameliyat olmadım bende nodül yok; sadece tiroid hormonu yavaş çalışıyor onu da ilaçla dengeledik
Maviyesil121212 zumraylc evet bulunduğunuz ilde endokrin uzmanı varsa işin ehli onlar; ama devlette direkt endokrine gidemiyorsunuz; dahiliyeye gidiyorsunuz o yönlendiriyor( en son öyleydi değişmediyse)
Yesim1659 Ecemommy benim de hamilelikte yükselmişti, hamilelik boyunca Euthyrox 25mg kullandım her sabah, doğum yapınca ortadan kalktı, muhtemelen size de bu ilacı vereceklerdir, belki dozu daha yüksek olabilir.
Ecemommy Yesim1659 aynen canım haklısın işte keşke kalıcı olmasa ama ne yapalım içicez sanırım ömür boyu 🙏🌺
Maviyesil121212 Ecemommy ilacı düzenli içtiğinde bu söylediğin şikayetlerin teker teker yok olduğunu göreceksin o yüzden hiç sıkma canını çay demlenirken ilacını içmen yeterli :)
Birtosbikannesi1 Baybymucize bende de pko var kuzum benimde kanamam durmadı dr a gittim cerazette verdi dr ama tam durmadı durdu 1 hafta tekrar başladı sana nasıl bi tedavi uyguladılar bende emziriyorum.
Baybymucize Birtosbikannesi1 ben emzirmiyorum prematüre bebekler biberonu seviyor doğum kontrol hapı verdi maalesef östörojen hormonum çok az çıktı bende ilk başta başka doktora gittim adet olmuşsun dedi ve metiller diye ilaç verdi 92gün böyle inanıp kaldım kendi doktorum başka ildeydi gittim doğum kontrol hapını içince ertesi gün geçti kanama
aybke Ecemommy evet benimde hamileyken çok yüksekti ilaç kullanarak bu süreci atlattım ve normal değerine döndü her gün tam saatinde ilacını alman lazim iyi bir dahiliye uzmanına görün boğaz ultrasonuna da baksınlar
Tatlican Ecemommy endiselenmeyin benim hamileiken belli oldu saglik ocaginda onlar .dahiliye yonlerdi .hap verdi 3yildir hergun kullaniyorum 6ayda bir takip ediyordu koronada gitmedim hapim bitince kismet
Tatlican Ecemommy ben ogrendigimde bebege zarar verir diye cok aglamistim ama hapi duzenli icince normale döndü şükür. Allah kötu hastalik vermesin bunda tek yapilacak sey hapi duzenli icmek .zaten hap degil sadece bir hormon düzenleyici dedi dr
zumraylc Tatlican bana ıkı ay sonra kan ver dedı ben dayanamadm verdım saglık ocagına yarın cıkar hastaneyemı gıtmem gerekıyordu acaba hapın yan etkılerı cok korkutucu ya