Mehtapb hamile kalamıyorum dediğiniz için sordum . benim değerim 8 di tedavi gördüm gebe kalkamıyordum yüksek diye değer 2 lere inince hamile kaldım gecikince test yaptım pozitif troite bakalım dedi doktor ve değer 16 ya çıkmış hemen düşürmemiz gerek dedi ve her ay kontrolle devam ettik doz ayarlaması oldu ve gebelik boyunca 100 mg levotiron içtim. Annem ameliyat oldu benim tiroitten bezleri yok kalsiyum üretmiyor vücut ve süt süt ürünleri yiyor ayrıca ömür boyu o da levotiron içecek. Düzenli kontrolle gebe kalırsınız 🌷