zumraylc Ecemommy hamıleyken olabılıyormus benumde nodullerım olustu hamılelıkte hıc bır guatr hastalgö yokken 15 gun oluyr tıreod bezımıde aldılar onla beraber
Yelda35 zumraylc ben evlenmeden önce aldırmıştım, hamile kalmanıza engel değil emin olun ben zor bir ameliyat geçirdim şuan vücudum kalsiyum üretmiyor doktorum çok kötü ameliyat yaptı. Hamile kalabilirsiniz korkmayın bana olmayacak bekleme hiç dediler hamile kaldım 🙏🏻
zumraylc Yelda35 cocugunuzda bır sıkıntı yok degılmı bende yenı oldum ameliyat doktorum 2 ay sonra kan ver dedı daha hıc vermemıstım ama dun verdım cok halsızdıl bayılcak gıbı oluyrdum kalbım agrıyrdu
Yelda35 zumraylc hayır. Çocukluktan değildi. 19 yaşında ameliyat oldum maalesef hala kalsiyum eksikliği var düzelmeyecek, çünkü paratriod hormonumu almışlar. Genelde vücutta uyuşukluk oluyor
hayatbuiste Liseden beri tsh yüksekliği var bende. Öncelikle dahiliyeye git. Tshim yüksek çıktı dersen tsh t3 t4 bakarlar. Tiroid hormonların yeterli çalışmıyor olabilir. Bir ilaç var, onu kullanırsın, sıkıntı olmaz…
Ecemommy hayatbuiste anladım canım evet çalışmıyor sanırım baya Bi yüksek dedi bana doktue yeni olmasına rağmen yüksekti
Hant Ecemommy yok yavrum ya genetik . Nodüllerimde var benim annem de ameliyatlı bu gidişle bende olacağım gibi duruyor tsh yüksekliği gebe kalmayı zorlaştırır
Ecemommy Hant geçmiş olsun canım benim iyi olacaksak ameliyatta oluruz ne yapalım.. Üzüldüm böyle bişry başıma geldiği için ama Allah beterinden korusun ne diyelim
zumraylc Hant Bende yenı nodulle beraber tıroıd bezlerımı aldılar korkuyrm bır daha cocugum olmaz dıye hap kullanyrm cok yan etkılerı var
Mehtapb Ecemommy benim 2017 den beri yüksek hipotroid benim hamile kalamıyorum ben. Ve çok daha kötüye gitti haşimato guatr oldu. Ben hep dahiliye ye gittim ama en güzeli endokrinoloji uzmanı na gitmek bende artık ona gidiyom çünkü guatr onun alanı
Ecemommy Mehtapb çok geçmiş olsun canım inş bebek sahibi de olursun 🙏 bakalım beni neler bekleyecek iyi huylu kötü huylu var dedikleri guatr dimi
zumraylc Yelda35 Cocugunuzda sıkıntı yok deılmı bende tıreodlaromı aldırdıgıma pısmanım ama nodulum cok buyuktu
Maviyesil121212 Ecemommy gecmis olsun 29 yaşındayım 10 yıldır ilaç kullanıyorum , ömrümün sonuna kadar da kullanıcam. Annemde ve ablamda da var genetik yani. Küçücük bir hapı var gr gr doktor uygun gördüğünü verir başlarsınız sabahları aç karnına içiyorsunuz ; onun dışında hayatımı hiç etkilemedi ama ilaç kullanmasam etkilerdi. Kızım 2 yaşında maşallah zehir gibi çalışır kafası(çocukta zeka geriliğine yol açabilir diyorlardı da) dikkat etmeniz gereken tek şey ilacınızı düzenli kullanıp 6ayda 1 ya da senede 1 kontrole gitmeniz
Ecemommy Maviyesil121212 sanada geçmiş olsun kuzum evet ilaç içmem gerektiğini daha doktor yazmadan hissedebiliyorum tırnaklarım kırılıyor saçlarım dökülüyordu o durdu halsizlik yorgunluk kilo verememe adet düzensizliği 2 ay görmemişliğim var sağlıklı olalımda içerim artık hergün ne yapalım
zumraylc Euthyrox verdı 15 gun oldu ameliyat olalı 100 gram verdı cok agır geldı 75 grmda agır geldı 2 ay sonra gel dedı ama ben saglık ocagıma verdım kanımı yarın sonuc cıkcak ben endokrinemı gıtmm lazım acaba
Maviyesil121212 zumraylc evet bulunduğunuz ilde endokrin uzmanı varsa işin ehli onlar; ama devlette direkt endokrine gidemiyorsunuz; dahiliyeye gidiyorsunuz o yönlendiriyor( en son öyleydi değişmediyse)
Maviyesil121212 Ecemommy ilacı düzenli içtiğinde bu söylediğin şikayetlerin teker teker yok olduğunu göreceksin o yüzden hiç sıkma canını çay demlenirken ilacını içmen yeterli :)