Alp321 Ağlayıp ağlayıp çaresizlikten susması çok üzücü değil mi sizcede, uymayın lütfen öyle söyleyenlere. Azıcık ağlayınca bile sesleri kısılıyo 😔 Hem boğazına da yazık düşününce bile içim acıdı. 10 yaşına kadar kucakta taşımıycaz sonuçta. Banada dediler alma alma diye ama 2 aylıkken o rahat uyusun diye koynumda uyuturdum 🥺