Alp321 iki cocugum var. Ilk cocugumu malesef bu gibi sacma fikirler yüzünden kucagima almadim doya doya sevmedim o günlerin tadini cikaramadim hep stres hep stres aman alisir aman böyle aman söyle… ikinci cocukta hic kimseyi dinlemeden kendime göre takildim. Sürekli kucakladim aglayinca. Suan 7 aylik ve yere koyunca kucak mucak istemiyor cünkü ilgisi farkli seylerde suan. Dönmeye calisiyor oyuncaklarini tutmaya, almaya calisiyor. Sanirsam ilk 3 ay cok kucaktaydi. Daha sonra artik esyalari tutmayi ögrenince oyalanmayida ögreniyor. Siz sakin kalin, kimseyi dinlemeyin. Bu günlerin tadini cikarin. Ev isiymis falanmis sallayin. Bu günler geciyor, kalmiyor.. hele bi yürümeye baslasin, bak bakalim kucaga geliyormu…