Kızlar 2 aylık bebeğim var uyanık olduğu sürece sürekli kucak istiyor bu durum tabiki beni de çok yoruyor ama inanın bıraktığım an kiyametleri koparıyor. Bunu gören yakinlarimizi ileride benim için çok zor bir sürecin beklediğini ağlasa da yerine koymami istiyorlar ağlaya ağlaya alışır bosver diyorlar