Alp321 2 aylık bebekten bahsediyorsunuz. Tabi ki de kucak isteyecek, sizin sıcaklığınızı, kokunuzu isteyecek. Yaka iğnesi gibiydi oğlum o zamanlar. Kimseyi dinlemedim, hep kucağımdaydı bebeğim ayaklanana kadar. 💜 16 aylık olacak ve şimdi ben peşinde koşuyorum kucağıma gelsin diye. En kucak dolusu zamanları ya. Keşke hep kucakta kalsalar da kokularını çeksek içimize. Hele bi de ağlaya ağlaya alışır diyorlarmış, hey Allah’ım.🤦🏼♀️ Yürümeye başlayınca zaten kucağınıza zar zor alacaksınız, emin olun içiniz gidecek kucağınıza gelse de orada yatsa dursa koklasam diye. Kıymetini bilin bu ayların.