Hum34 okuyananne222 Aslında yemek hiç sorun değil eşim yemek aramaz , yemeğe yardım eder benle temizlik yapar… en olmadı yardımcı tutar. Derdim yalnız kalmak.
Hum34 Hercai88 Eskiden ne severdim , ne yapardım hatırlamıyorum ki. Yalnızlık içime çöktü resmen. Stresten midem bulanıyor, hiç bir şeyde yiyemiyorum. Neden böyle oldum bilmiyorum. Dönerken gayet iyiydim. Siz çooook güçlüsünüz maşallah.
Hum34 Ncpglc Beni en iyi siz anlarsınız o halde. Ama ben gitmemek için ve çağırmamak için direniyorum. Çünkü bir daha gidersem geri dönemeyeceğim biliyorum. Eşim de sağ olsun bana çok destek oluyor. Siz yine 4 aya getirmişsiniz benim ki daha 2 aylık. Ama günden güne sanki daha iyi hissediyorum. Çok zor biliyorum ama cidden yalnız kalmak zorundayız.
Rmeysa058 Hum34 2.5 yaşında kızım 37 günlük de oğlum var. Almanyda yaşıyorum buraya geldiğimden beri psikolojik sorunlarım oldu hiç alışamadım sevemedim malesef. Annem kızımda da doğuma geldi 40 gün kalıp türkiyeye gitti o gittğinde mide bulantısı içimde boşluk titreme sebepsizce ağlama krizleri geçirdim. 2 ay sonra Türkiyeye gittim 1 ay kalıp tekrar almanyaya geldim geldiğimde yine öyle oldum ve sütüm kesildi malesef kızım hiç uyumuyordu süt alerjisi vardı çok zor bebekti😔 şimdi de annem geldi 1 ay kalıp gitti ve ben yine depresyona girdim üstelşk şimdi ilgilenmem gereken 2 çocuk var kızım aşırı kıskanç beni çok yoruyor oğlumda kolik ve hiç uyumuyo 😩 eşime yalvarıyorum sivasa taşınalım artık dayanamıyorum diye ama kaderde nasipte ne varsa onu yaşıyoruz… evlatlarım için ayakta kalmaya çalışıyorum umarım bu zor günleri atlatırız 😭
Hum34 Rmeysa058 oy sizin durumunuz çok daha zormuş. Gurbette yaşasam her halde ben hiç yapamazdım. Annem evime 30 dk araba ile. Ama dirayetli olmak zorundayız. Ben de siz de. Çocuklarımızın bize ihtiyacı var. Kolik bebek cidden çok zor ama birini de siz büyütmüşsünüz zaten. Maşallah size. Diğerini de eminim çok güzel şekilde büyütürsünüz.
Nazlianil20 Hum34 hepimizden razı olsun inşallah canım benim anneler birbirine destek olmıcaksa neden varlar ki demi ama bi anne olarak seni çok iyi anlıyorum ♥️
Hum34 Nazlianil20 Kimseye bunu anlatamıyorum. Herkes beni çok güçlü görüyor ama maalesef değilim. Gece eşimle epey konuştuk. Allah razı olsun bana çok güzel moral verdi.
PasaAnnesii Hum34 annenin rahatlığı cnm o annem bebeğim 13 gunluktu gitti mecbur ben tek bakıyorum gittiği gün aceba bakabilir miyim diye korkuyordum ama 4 aylık olduk şuna Allaha şükür biraz sabır ve güven sadece
Hum34 PasaAnnesii Bizimde 3. Günümüz evde. Bugün çok şükür çok daha iyiyim. Dediğiniz gibi zamanla geçecek inşallah.
PasaAnnesii Hum34 1haftaya alisirsiniz orada kendiniz de baksanız annenin güveni vardı şimdi normal tek kalınca onu bende yaşadım ama düzeldi
kuzeyto Hum34 maalesef ayni sorun bende de var ve cocugum 28 aylik oldu cok vahim durumum. Cocugumla hic bi problemim yok gayet guzel bakiyorum ama annemin gelmedigi ugramadigi gunler icim sikiliyo moralim bozuluyo iki saatligine de ugrasa cok iyi geliyo bana
Hum34 kuzeyto ooo sizinki maşallah epey olmuş. Ay bende o günleri görürüm inşallah… bence siz de korkmayın , bakın ne kadar zaman geçmiş. Ama ben bu depresif halleri daha çok koronaya bağlıyorum. Hepimizin hayatı değişti maalesef.
26262626 Hum34 ilk bebeğim. Annem bebek eve geldikten 1 gün sonra bazı sebeplerden dolayı dönmek zorunda kaldı. Eşim ve ben dışında bu şehirde kimsemiz yok yakın. Kendim bakıyorum