Hum34 Organikumos Bugün bile düne göre daha iyiyim. Aslında neden korktuğumu da bilmiyorum😬 değişik bir hissiyat.
Organikumos Hum34 herşeyin ilk seferi biraz ürkütür insanız sonuçta 😊 olsun bak şimdiden düzelmiş soru işaretlerin hergünleri ayrı mucize tadına varmaya bak 🥰
Organikumos Hum34 kansızlık durumu doğum sonrasında çok oluyor çarpıntı vs o da yapabilir kuzum. Hemencik düzelir inşallah psikolojik değildir 🙏🏻
Akan Hum34 ayni bende senin gibiydim ama evinde durmaya devam et alisacaksin seninki yanliz kalma korkusu benim gibi 😂 aslinda cok guclu bir karakterim oldugunu dusunurdum taki bebegimi kucagima alincaya kadar herseyinle kendim ilgilenirdim bebegimin ama genede hep biri olsun yanimda isterdim sonra anladilar tabi bizimkiler durumu herkes elini ayagini cekti bende duruma alistim simdiden allah yardimcin olsun 🤗🤲
Kirpapatyasi Hum34 hepimiz baktık sen niye bakamiyasn canım hepimiz o yollardan gectk evin işini bosver bebeğine ve kendine bak♥️
Akan Hum34 atlaticaksin merak etme bebegim suan 8aylik simdide evden cikmiyimde bebegimin duzeni bozulmasin diyorum 😂 bebegini koy bebek arabasina sabahlari felan hava aldir kendinede iyi gelir hem sosyal aktivitelere ver kendini bu donemde ne kadar olursa tabi 🤗
Akan Hum34 az aglamadim nolursunuz gelin diye bide sinirlenirdim dalga gecer gibi alistinmi nasil gecti bebeginle bugun derlerdi 😂
Hum34 Akan Benim annemde sürekli bana kızıyor. Bebeğine bakacaksın sadece diye😬 anneme göre abartıyorum ama bu öyle bir şey değil.
Nazlianil20 Hum34 annenin varlığı bile insana huzur verir güven verir sende o annelerden bitanesisin hayatım güçlü bi annesin biyolojik olarak seni rahatsız edecek şeyler yeme psikolojik olarak da kendine güven toparla kendini sana güveniyorum çünkü sen dünyanın en güzel annesisin ☺️♥️🌸
okuyananne222 Hum34 bebeğine senden daha iyi zaten kimse bakamaz.bebeğinin sana ihtiyacı var. Senin de yemeğini temizliğini yapacak birine
Hum34 okuyananne222 Aslında yemek hiç sorun değil eşim yemek aramaz , yemeğe yardım eder benle temizlik yapar… en olmadı yardımcı tutar. Derdim yalnız kalmak.
Hercai88 Hum34 ay insanın evi gibisi varmı? Hoşgelmişsin evine 🌿 Temizlik yemek dert etme bunları bebeğine ve kendine zaman ayır bol bol 💗 ben gurbetteyim ne ailem gelebildi ne ben gidebildim tek başıma büyüttüm ilk banyosunda bile yanlızdım kimsen yoktu ne çok korkmuştum ama hepsi geçti gitti şimdi iyi ki yanlızdım karışanım edenim yoktu diyorum 💗 bebeğin uyudumu sende uyu dinlen onunla 🎀 ve eskiden sevdiğin yaptığın şeyleri yapmaya çalış yine bebeğin uyudukça inan sana iyi gelecektir
Hum34 Hercai88 Eskiden ne severdim , ne yapardım hatırlamıyorum ki. Yalnızlık içime çöktü resmen. Stresten midem bulanıyor, hiç bir şeyde yiyemiyorum. Neden böyle oldum bilmiyorum. Dönerken gayet iyiydim. Siz çooook güçlüsünüz maşallah.
Ncpglc Hum34 ahhh tatlım bende aynı durumdayım evime bi türlü alışamadım bebeğim 4 aylik oldu annem hep yanımdaydı ramazan olunca evind dönmek zorunda kaldı oğlumla tek kalmaktan okadar çok korkuyorumki ya bise olursa ya ona zarar verirsem yetemezsem diye şimdi annemlerdeyiz mesela yarın eve doncez hafta sonuna kadar bnde kalçaklar onlar varken korkum geciyo sanki onlar gidince başlıyo birinemi gitsem ne yapsam diye düşünüyorum ama pandemiden hiçbiryere gidemiyorum piskolojik destek alıyorum cok özeniyorum mutluluktan çıldıran korkusuz annelere normalde çok güçlü biriyim kendim kalmayida çok severdim şimdi tam tersine döndü işin en komiği 40 im çıkana kadar bole bisey düşünmüyordum artık annemde bunaldi sürekli evine alış evine alış lafını duymaktan skldim ki buna okadar çok ihtiyacım varken ama inanıyorum gecicek hep dua ediyorum birgün kabul olur insallah annelik çok zor ama çokta güzel bunu dibine kadar hissetmek istiyorum yanlız değilsin yani canım bende bitek ben böleyim diye düşünüyodum bak bende yanlız değilmişim 😘 Hum34
Hum34 Ncpglc Beni en iyi siz anlarsınız o halde. Ama ben gitmemek için ve çağırmamak için direniyorum. Çünkü bir daha gidersem geri dönemeyeceğim biliyorum. Eşim de sağ olsun bana çok destek oluyor. Siz yine 4 aya getirmişsiniz benim ki daha 2 aylık. Ama günden güne sanki daha iyi hissediyorum. Çok zor biliyorum ama cidden yalnız kalmak zorundayız.
Nazlianil20 Hum34 hepimizden razı olsun inşallah canım benim anneler birbirine destek olmıcaksa neden varlar ki demi ama bi anne olarak seni çok iyi anlıyorum ♥️