Hum34 ben de annem 40 gün yanımda kalıp gittikten sonra öyle hissetmiş günlerce aglamistim. O anneye olan bağlılıkla da alakalı, biz de bir anneyiz geçiş dönemi böyle.birqz zorluyor ama geçiyor, oturuyor yerine. Bebekle bağ kurdukca daha iyi,güçlü hissediyorsun; bunları atlatıp başkasının bebeğine yaklaşımını beğenmeyeceksin bir de🤭😍