Mom064 busra_02 41+2de kasılmalarla hastaneye gittim açılmam mallesef yoktu suyum geldi bebeğim 💩 yapmış o yüzden hemen sezaryene alındım🙈🙈ay cok kötüydü ne berbattı yaaaa😂
2-SAZ1-3 Benim iki satım açıldı Ama benim ilişki girmek yaşak dedi doktor Ama Sezeryan doğum yaptım geçen sene 🥺
2-SAZ1-3 busra_02 Benim iki satim açıldı Ama doktor ilişki girmek yaşak dedi Sezeryan doğum yaptım geçen sene
Pamukkprenses Ebrumustafa16 yapamam çok sıkıntılı bi doğum yaşadım çok korktum çok ağladım bi daha yaşayamam.
Ebrumustafa16 Pamukkprenses ama her doğum bir olmuyor ben 2. Zorlandım mesela gerçi yine fıldır fıldır gezdim
Narminabb busra_02 ben gece 1 sancım başladı sonra acile gitdik 3-4 civari suyum patladi. 08:24 kızım doğdu❤️
Pamukkprenses Ebrumustafa16 ben 3 aylık olmuştu hala pturamıyordum doğru düzgün trk başıma ağlaya ağlaya emzirdim yan oturup açıkcası cesaret edemiyorum 😢
Ebrumustafa16 Kızlar ben biraz tez canlıyım canım tatlı değil ilk oğlum 41 haftalıktı geldi suyum patladı sezeryan oldum 2. Bebeğimde çok zorlamışım bebek aşağıdaydı doğumuma 2 gün varken yat dinlen dedi doğum yapıcağım günü seçtim hemen 38 de alın çok yoruldum dedim benm cilt yapımdan dolayı dikiş yerim patlıyor işte evde bir takım pansuman vs şeylerle o dikiş yerini kapatmaya çalışıyorum ama tabi aynı zamanda da 4 gündü bantımı çıkartmaya gittiğimde alışverişe gittim7. Günü de saçımı boyatmaya 2 doğumumda da ilk hafta kuaföre gittim sezeryan çok iyi ama işte şu malesef dikiş yerimden çektiğim için uyuz oluyodm doktor 7 sene çocuk yok dedi iç dikişlerini çok zor toparladım dedi bende tamam dedim 7 sene sonra 1 tane daha yaparım yeter Allah’ın hakkı 3 😀
Sleepwalker busra_02 Benim normal doğum oldu gece 12 gibi sanci tuttu hemen hastaneye giyimiyim dedim 2 ye kadar evde şancı çektim suyum gelsin de öyle gideyim diye en sonunda dayanamadım suyun geleceği yok gece 2 de hastaneye gittik 4 de dogum yaptım ama aklıma geldikçe korkuyorum açıkçası
Pamukkprenses Ebrumustafa16 hayır normal doğum işin ilginç tarafı orası işte 😢 ebe yanlış dikiş attı dikişler erken patladı vs vs
Lilav21 busra_02 36 haftalıkken sabahın 7 sinde aniden suyum geldi,hastaneye gittik 1.5cm açılma vardı akşam 5 e kadar bekletti doktorum belki sancı gelir normal doğum yapabilirim diye,bebek küçük diye suni sancıda vermediler saat 5 te sezaryen doğum oldu ☺️
Ygzmomm busra_02 39+6 haftalıktım oğlumun geleceği yoktu ben sezaryen doğum istedim ve mükemmel bir doğum yaptım çok güzel geçti korkulacak bir şey yokmuş sonrasında ne ağrı ne sızı. Hatta doğum sabahına tekrar gitmek isterdim makyajımı yaptım saçımı düzleştirdim ojemi sürdüm prensesler gibi spinal sezaryenimi oldum bebeğimi kokladım 😍
Caglarass busra_02 Sabah 5′te suyum gelmişti. Biraz biraz oyalanıp 7′de doğumhaneye girdim. Kendi sancım olmayınca suni sancı verdiler. 12.50 de bebeğim kucağımdaydı 🥰 Ben hep dua etmiştim ilk suyum gelsin diye, sancıyı anlamazsam diye korkuyodum 😅
ZehraSareMom busra_02 39+5’de doğurdum akşam 7 de sancım başladı doktora gittik açılmam yoktu eve geldik aynı gece sancım sıklasınca tekrar gittik 4 cm açılmam olmuş sabah 7.15 de normal doğumla aldım bebeğimi kucağıma yine olsa yine aynı şekilde doğuma girmek isterim ☺️
Deletedmom84455 4 cm açıklık vardı bende bugün git yarın gel diye diye en son senin bebek iri çatıda sıkışıp beyni oksijensiz kalır dedi sancım da vardı ama müdahale etmedi ona rağmen, kendi doktoruma gittim kordon dolanmış hemen doğum dedi epidural oldu ☺️