busra_02 Doğum günümde doktorum aradı kız kalk gel doğur Aleynaaa diye, yanlış aramış başka aleynayı arayacakmış sezaryen günü vermek için oysa bari gel gün konuşalim dedi müsait günüm yok daha dedi tamam dedim. Hastane yakın bende bir telefon, cüzdan, cüzdanda 10 gayme gittim. Gittim 39 haftada karar kıldık ama dönerse normali bekleyecektim 40a kadar, o arada 37+6yım. Doktorum inanılmaz bir kadın gel sana nst ısmarlayayımda eve gidince küfür etme bunun için mı yordun beni dedi. Gerçektende ısmarladı bu arada ödemedim, zaten param yoktu😂😂😂 Nstye çıktım laan kagıda bakıyorum 100 çıkıyor, yok be diyorum kendi kendime ama cıkıyor yani. Çıktım annem gelmış ne oldu dedi galiba doğuracagım dedim doktora gösterdim dedim ben gidiyorum yooook dedi yat açılmana bakayım bir yatarım kii 8 cm hadi git ben gelir cocuğu alırım yoldan dedi ama bende birşey yokk doktorun dediklerine kahkaha atıyorum hala. Ne hastane çantası ne birşey 15 dakika içinde doguma alındım genel anesteziyle sezaryen tabikiii. Bu arada oğlumun ilk kıyafetlerini yan odada doğum yapan abla vermisti çantamız yok diye, allah razı olsun gelince hemen geri verdik🙂Çok iyi geçti bin şükür, tek sıkıntı sancı ne bilmiyorum ikinci cocukta inşallah biraz olsun sancı çekeriim. 🙄🙄🙄 Soru bumuydu yav, ben sanki doğum hikayemi anlattım gibi olmadı mı hı?