busra_02 sabaha karşı saat 5′te minik bi karın ağrısıyla uyandım. Tuvalete gidince geçer dedim, geçti de. Biraz sonra tekrar bi ağrı, tekrar, tekrar derken dakika tutmak aklıma geldi. Ne suyum geldi ne de nişan… Ama 10 dakikada 1 sancım geliyormuş meğer 😅 O arada 2 saat kadar geçti evde. Sancı geldikçe yere çömeliyorum filan. Eşim annemi çağıralım hastaneye gidelim dedi. Ben direkt ayaklandım, güzel ve rahat giyindim, saçlarımı taradım, açtım, dişlerimi fırçaladım filan. Kayinvalidem ve eşim napıyor bu diye beni izliyor saf saf 😂😂😂 öğlen 13:18′de kucağıma aldım bebeğimi 😊 aslında zor bi doğum oldu. Ama o kadar güzel bir hissiyattı ki zor olan hiçbir şey hatırlamıyorum. Her detayıyla muhteşemdi 💞