busra_02 39+6’da sabaha karşı tuvalete diye kalktım, bir baktım kocaman bir pıhtı geldi dedim nişan mı bu ama çok da büyük, akabinde biraz da kan geldi ama sancı vs yok, öyle olunca hastaneye gittik tabi, saat 6gibi hastanedeydik. Biz önemli bir şey değildir eve geçer sonra geliriz diyorduk ki nöbetçi doktor muayene etti, kanama devam ediyor anlayamadı kimse sebebini, nst çekildi normaldi çok şükür, yatış verdiler bizim doktoru bekledik. Doktorum geldi dedi bugün doğurtalım, zaten zamanı geldi 😁kendisi bayaa tecrübeli kanamanın açılmaya bağlı olabildiğini söyledi. Bu şekilde seni bırakamam hastanede kalsan yorulursun bebek yukarıda sancın yok, bebeğin inmesi sancının düzene girmesi için suni sancı verelim biraz dedi ve saat 10da başladılar azar azar ilk başlarda iyiydik ama sonra sancılar azalınca suni sancıyı arttırdılar ve şenlik başladı 😅çocuk da sağolsun zar zor aşağıya indi dualarla 😁18.40da doğdu çok şükür ☺️Suni sancı normal sancıdan farklı mı bilmiyorum ama zorladı tabi bayaa, inşallah sonrakiler 3-4 saatte doğarlar daha az acıyla 😁