nurelem bu illet bitmezzz..Bence yasaklar boşuna herkese bulascakmis…sonunda korona bize kadar geldi.. kaynatm grip olmuştu, iftara ve sahura geldi bı kaç gün..sonra başında ağrı,mide bulantısı, ateşi çıktığını söyledi,ve yine o haliyle bize geldi…kızımdan uzak durdu ama çocuk bu onun kucağına gitti..o akşam eşim teste götürdü ve pozitif olduğunu öğrendik.. eşime baban grip.oldugunda gelmicekti dedim.aşi oldu ona güvendi galiba, değilimdir diye.,kendimizi karantinaya aldık..kimsenin hakkına girmeye hakkımız yok diye…kızımda bende grip olduk.suanlik başka bı şikayetimiz yok.. yasak yasak kafayı yicez..tabi tedbir içn yapıyorlar ama boşuna,bizim millet çok duyarsız olduğu için istedikleri kadar yasak koysunlar bizim millet anlamaz…bence herkes tedbirli olsa böyle yasaklar olmaz..adamlar yasakları kaldırıyor, dışarı çıkıyorum millet iç içe,kafeler restoranlar avmler, mağazalar,vs millet hiç görmemiş gibi saldırıya geçiyorlar gibi akın akına girip çıkıyorlar..Allah sonumuzu hayır etsin