nurelem en çok üzen şey de kızım 5 ay 19 günlük, hamile kaldığımı öğrendim o hafta korona çıktı ne hamileliğimde bişey anladım aman virüs olurum diye temiz havaya çıkamadım, şu havalarda kızımı alıp sahile inmek deniz havasını içime çekmek ahh nasıl hasret kaldım 😩😩 ama bakıyorum arkadaşlarım her gün sahilde hikaye atıyorlar ertesi gün de insanlar hiç dikkat etmiyor diye hikaye atıyorlar.işte o an sövesim geliyo karşıya dün sende sokaklardaydın diye.. Antalya da yaşıyorum en son geçen yaz bi defa sahil gördüm(sadece bir defa sahile gittim) denizin kokusunu içime çektim 🥺