nurelem ben hala istanbulda yaşıyorum ama inan senden farkım yok çok ucra bir semtteyim herkes emekli resmen mahallenin yaş ortalamasını biz düşürüyoruz gençliğim elden gidiyor valla burada pandemi sağolsun zaten duvarlarla ahbap oldum 🥺 başka memleketlerde aynı çileleri çekmekte varmış 🥲