eminemre99 tatlım hiç canını sıkma hiç üzülme sen ne yaparsan yap o yemiycek karşılıklı inatlaşmaya gidiyor sonra 🤷🏻♀️
Burda amaç besinlerle tanıştırmak, doyumluk olmuyor zaten 🙄 hem bebeklerin de bizler gibi damak zevkleri gelişiyor bu süreçte bazen yemek istemiyebilirler onlar kendileri ne yiyip ne yiyceklerine karar veriyorlar valla 😬
Ben de çok yollar denedim, yok.. Hele diş dönemiyse atak haftasıysa daha bi zor olıyor..
Ama ayı biyüdükçe biraz daha yemenin ne olduğınu anlıyorlar merak etme 😅
Sen sevebilceği şekilde teklif etmeye devam et bu süreçte.. Benimki yoğurda ve kefire,bi de sabahları da zeytine asla hayır demez. Ben de yemeklerini yoğurtla, kefirle yediriyorum. kahvaltılarını da zeytinle kandırıyorum 😅
Mesela peynir yapıyorum evde onu sevmiyor dışardan tuzsuz peynir aldık onu bayıla bayıla yiyiyor.. Yani böyle böyle seveceği şeyleri bulursan daha kolay olur. Yemezse de sıkma canını elbet bi gün yiycek ama zorlarsan tinsinti oluşacaktır..